Wednesday, December 28, 2005

* * * * * * * * * *

Senak di perutku masih terasa. Inikah balasan yang patut ku terima? Apa lagi salahku? Sesuka hatimu kau sepak terajang tubuhku. Manusia jenis apakah engkau? Haiwan pun sayangkan anaknya.

Aku tak sangka kau sanggup berlaku kejam sebegini. Selama ini tidak pernah kau berkasar padaku. Kau bahagiakan aku dengan kasih sayangmu. Kaulah pelindung aku. Tapi kini kau benar-benar berubah. Aku nampak dirimu bukan kau yang dulu. Wajahmu tidak selembut dulu. Wajah yang dulu lembut, suci kini bengis dengan jambang yang tidak terurus.

Aku terlalu kecewa dengan sikapmu. Aku tak sanggup lagi bertahan, tinggal di rumah yang kini bagaikan penjara untukku. Aku harus pergi.. Tapi ke mana harusku bawa diri ini? Keluarga? Aku sudah tidak punya sesiapa.. Aku lupakan keluarga setelah aku kau bawa ke rumah ini. Rumah yang dulunya syurga telah bertukar menjadi penjara bagiku..

Aku harus pergi..Malam ini juga. Selamat tinggal, Fahmi..


Comments: Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?